dilluns, 22 de juny del 2026

Dimecres, dia 20 de maig de 2026

 Buscant ombres i sense ganes de fer una gran caminada hem anat a veure la Pinassa de la Castellassa del Dalmau. Pel camí ens hem entretingut anant a veure la part baixa del torrent de la Furriola el què crèiem que era una font. Un cop a casa buscant informació resulta ser un petit embassament d'aigua situat a sota d'una petita cova, que no hem vist. En definitiva, la finalitat de la construcció havia de ser la de poder tenir aigua, imaginem que per beure. Trobem que en diuen el cau de la Furriola.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada