dimecres, 17 de juny del 2015

Dimecres, 17 de juny de 2013

Cavall Bernat. Montserrat

Montserrat de nou, amb Joan Carreras de guia. Avui per a pujar al cim més alt de la muntanya, des d’on es veu una bona part del nostre país: Sant Jeroni, de 1236 m. Hi hem pujat des de l’aparcament del santuari, per les famoses escales. Això vol dir que hem fet un desnivell de 525 m un miler aproximadament de graons, també de pujada, i que hem donat la volta pel pla de les Lluernes. Total, que per uns  aviets d’entre 65 anys i 82, no està pas malament. Ep! I hem anat a dinar a casa !

És clar que, i aquesta és l’anècdota, en començar a baixar ens hem creuat amb dues noies que pujaven vestides de festa i amb unes sandàlies de tiretes de les més minis...!

La Mola de Sant Llorenç del Munt amb el Montseny al darrere, vistos des de Montserrat

La Colla, havent esmorzat, des del capdamunt de la serra de les Lluernes. A la dreta, el Cavall Bernat. D'esquerra a dreta i de dalt a baix, Belmonte, Gumí, Recaix, Tomàs Fernàndez i Carreras. Frutos, Norbert, Llogari i Lluís Fernàndez

Panoràmica de las zona més alta del massís de Montserrat. El cim de l'esquerra de l'antena és el de Sant Jeroni, el més alt de tots. A la dreta sobresurt el Cavall Bernat