dimecres, 7 de setembre del 2016

Dimecres, 7 de setembre de 2016



Avui ha tocat Montserrat. Jo m’he hagut de quedar perquè estava ben llomat. Això de tenir hort i fer anar el motocultor té aquestes coses. De fet a hores d'ara (11 de la nit) ja pràcticament estic bé. El Norbert Vila, com sempre m’ha substituït i m’ha enviat aquestes fotos de sota perquè quedi constància de l’excursió d’avui.

NOTA - Sempre em surten imprevistos que m’entretenen a l’hora d’escriure. Ara resulta que això d’estar llomat no surt al diccionari... Segurament que havia de dir que tenia lumbago, però això em sembla massa fort...!  A veure si d’una vegada ve el Sala amb les seves classes de català, sinó estem perduts..!

AVUI FOTOS DE NORBERT VILA




El Cavall Bernat s'alça majestuós al centre de la imatge





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada